Metodika
Metodika, vytvořená v roce 2004 v rámci projektu Jihočeského kraje Turistika na koni
Obsah:
- Kapitola: Podnikání – živnostenský zákon
- Kapitola: Metodika značení jezdeckých stezek
- Kapitola: Veterinární předpisy
- Kapitola: Pravidla chování na stezce
- Kapitola: Ubytování
- Kapitola: Pojištění
Marketingový průzkum
Za účelem zmapování zájmu veřejnosti o využití výsledků projektu Turistika na koni byla projektovým týmem sestavena jednoduchá anketa pro veřejnost. Cílovou skupinou respondentů jsou jak majitelé koní a provozovatelé stanic, tak především veřejnost se zájmem o trávení volného času formou turistiky na koni. Údaje do ankety byly získány z již provedené ankety v roce 2005 a doplněny o nové respondenty z Čech, ale také z ciziny (Rakousko, Německo) v rámci akcí k prezentaci výsledků projektu.
Celkem bylo osloveno přes 248 (146+102 nově). Pro zpracování výsledku se vycházelo z počtu 198 (104+94 nově) správně vyplněných anketních lístků. Vzhledem k odevzdanému množství anket lze závěr této ankety považovat za statisticky vypovídající a podložený. Výsledky ankety posloužily jako důležitý podklad k další realizaci projektu.
Program rozvoje Jihočeského kraje projekt 2/12 2004 - Turistika na koni
typ souboru: pdf | velikost: 6.68 MB | staženo: 2981x
Marketingový průzkum
typ souboru: pdf | velikost: 273.63 kB | staženo: 2707x